Nederland... - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Rhonda Eikelboom - WaarBenJij.nu Nederland... - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Rhonda Eikelboom - WaarBenJij.nu

Nederland...

Door: Rhonda

Blijf op de hoogte en volg Rhonda

16 November 2007 | Nederland, Hoogeveen

Vanmorgen vroeg ben ik in Nederland aangekomen voor een verrassings bezoek aan mn hoog zwangere zusje!
Ik zal een week of drie in Nederland zijn, voordat ik weer terug ga naar Soedan. Even genieten van de kou in Nederland, de pepernoten en oh ja, natuurlijk vrienden en familie!~

Liefs,

• 16 November 2007 - 11:25

Nicolette Silvis:

Hoi Rhonda,
    Fijn dat je goed bent aangekomen! En nu maar hopen op een paar weken lekker pittige kou voor je.
    Liefs en groeten en sterkte! voor Sandra en Leon.
    en tot ziens,
    Nicolette

• 16 November 2007 - 12:20

M.Burger:

To the world you might be one person,but to one person you might be the world. liefs van Maria.

• 16 November 2007 - 12:30

Tante Enny:

Fijn dat je weer gezond en wel in ons kikkerlandje bent aangekomen en nu maar hopen dat de kleine van Sandra en Leon niet te lang meer op zich laat wachten want dan kun je daar ook nog een tijdje van genieten. gr. J.& E.

• 16 November 2007 - 12:47

Elja:

Hoi Rhonda,
    Wat leuk voor Sandra en Leon en natuurlijk voor jou dat je ze komt verrassen. Wisten ze hier echt niets van?
    En nu maar hopen dat het gauw geboren wordt. Ik wens je een hele goeie tijd in Nederland, veel gezelligheid en genieten van je nieuwe neefje of nichtje.
    We zullen je nog wel zien!

groetjes van Elja en Jan

• 16 November 2007 - 13:19

Tante Roelie:

Lieve Rhonda,

Wat zal Sandra opgekeken hebben toen ze jou zag. Ik had haar gezicht wel even willen zien. Geniet maar lekker en wie weet krijg je ook nog wat sneeuw.

Lieve groeten voor jou en de familie van mij.

• 16 November 2007 - 17:31

Ali:

leuk, dat is nog eens een verrassing.....
    Heel veel plezier en ook lekker laten verwennen door je moeder hoor!pepernoten, drop , gevuld banket of een hele echte chocoladeletter van bakker bos. Je hebt drie weken...heerlijk.

• 17 November 2007 - 08:55

Jens & Sjanie:

Rhonda

Hele fijne en gezegende weken toegewenst. Dat wordt genieten en verwend worden!!!!We hopen je nog te ontmoeten. Maar vrienden en family gaat voor.

• 17 November 2007 - 18:45

Henk:

Ha Rhondha,

Ik ben van 23 november tot 7 december voor R&R in NL. Cappuchino in Zwolle? My treat. Geniet van je welverdiende rust. Cheers.

• 28 November 2007 - 20:03

Petra:

Hela Rhonda, hoorde via engelse bronnen dat je weer int land ben...wilde je gaan mailen om je telnr, maar kan je amil neit meer vinden. Kun je mij je telnr geven, dan gaan we ff bellen: p.dankers@hotmail.com

He, tot snel, en geniet ze van het hollandse leven even...