Terug in Afrika - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Rhonda Eikelboom - WaarBenJij.nu Terug in Afrika - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Rhonda Eikelboom - WaarBenJij.nu

Terug in Afrika

Door: Rhonda

Blijf op de hoogte en volg Rhonda

23 December 2007 | Kenia, Nairobi

Drie weken vakantie zitten er al weer op. Even kunnen genieten van Nederland en mijn nieuwste neefje kunnen bewonderen!
En inmiddels al weer ruim twee weken terug in Afrika. Ben even snel een weekje in Juba geweest, waar het gekken werk was om het jaar af te sluiten. En inmiddels ben ik al weer ruim een week in Nairobi, Kenia. Afgelopen week hebben we een team conferentie gehad, waarbij alle teams vanuit Zuid Soedan bij elkaar waren. Met ruim 70 mensen met 13 verschillende nationaliteiten verspreid over de teams,is het goed om eens bij elkaar te zijn. Normaal werken we allemaal in verschillende locaties, dus hebben we van deze gelegenheid gebruik gemaakt om flink wat team building te doen.
En nu is het kerst vakantie. Alle programme's draaien op een minimum van mensen, en het merendeel van het team is inmiddels naar huis gevlogen om kerst te vieren. Met een klein aantal mensen vier ik kerst dir jaar in Nairobi. Wat een verschil met Noord Soedan! De winkels zijn hier versierd, de kerstman loopt rond en het team huis is versierd. Wat dat betreft is Nairobi een aardig westerse stad!
Ik ga er lekker van genieten hier en wens jullie allemaal heel gezegende feestdagen en een geweldig 2008!

• 23 December 2007 - 10:00

Esther:

Hoi Rhonda!

We wensen je een heel fijne kerst toe in Nairobi! Het was echt leuk je te zien en bij te kletsen. Succes met je laatste loodjes in Soedan en de voorbereidingen op je terugkeer!
    Ronald en Esther

• 23 December 2007 - 11:29

Sandra:

Voor jou ook gezegende feestdagen en een goed 2008 toegewenst. Nog maar 3 maandjes :))))
    Liefs Leon en Sandra

• 23 December 2007 - 17:34

Tante Enny:

Hallo Rhonda, toch wel bijzonder, deze kerst zitten er twee kleinkinderen van pake in Oost-Afrika en toch zitten jullie ook weer heel ver van elkaar af.
    De avonturiers van de familie zullen we maar zeggen.
    We wensen jou ook heel gezegende kerstdagen toe en een bijzonder 2008 !Ook namens oom Jacob.

• 23 December 2007 - 23:14

Ruth:

Ik sluit me aan... Ik wens je ook heel goede feestdagen en een gezegend 2008!!!!!!!!!!!!

Liefs Ruth

• 24 December 2007 - 10:51

Nicolette Silvis:

Hoi Rhonda,

Gefeliciteerd met je nieuwe neefje. Wat leuk dat je 'm meteen kon bewonderen! En nu terug in Afrika en in Nairobi kerst vieren. Wat zal dat anders zijn dan in Nederland, al was het alleen maar vanwege de temperatuur, de geluiden en de geuren.
    Hier is het koud en vochtig.
    Een hele goed kerst gewenst met je teamleden en Gods wijsheid en bescherming gewenst voor het komend jaar!
    Nicolette

• 24 December 2007 - 15:35

Henk:

Ha Rhonda,

Merry X-mas. Onze cappuchino afspraak is mislukt, mea culpa. Alles goeds voor 2008 voor jou en een pondje vrede en verdraagzaamheid voor iedereen.Let goed op jezelf in 2008

• 24 December 2007 - 20:12

Erika:

Hey Rhoda,

Jij ook een super fijne kerst toegewenst en het allerbeste van God in het nieuwe jaar.

Liefs Erika

• 25 December 2007 - 11:43

Maria Burger:

Lieve Rhonda, gezegende kerst en een goed en gezond 2008 toegewenst. Ik wens je een verstandig inzicht en veel zachtmoedigheid toe, maar dat is iets wat je eigenlijk al bezit. Bless you, Maria.

• 25 December 2007 - 13:15

Tante Roelie:

Lieve Rhonda, Met plezier lees ik steeds weer de berichten die je stuurt. Erg leuk om zo op de hoogte te worden gehouden van je doen en laten. Ik wens je hele gezegende kerstdagen en een in alle opzichten fantastisch 2008.

• 26 December 2007 - 13:03

Ysebrand En Sigrid:

Hallo Rhonda

Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Inderdaad goed om als compleet team eens samen onder rustige omstandigheden te praten en te brainstormen. We hopen en bidden dat God je ook het komende jaar weer zal leiden en beschermen in de taak die Hij voor jou heeft weggelegd.

Gods zegen en groetjes van Sigrid en Ysebrand

• 27 December 2007 - 12:57

Debbie:

Lieve Rhonda,

Ik heb je weer gevonden :) Ik miste je nieuwsbrief al, kreeg via mijn ouders deze link. We hebben je neefje afgelopen week ook mogen bewonderen. Veel zegen daar en een heel goed en gezegend nieuw jaar toegewenst.

Debbie

• 27 December 2007 - 18:48

Sjanie:

Allereerst gefeliciteerd met je neefje. Fijne feest dagen gehad? Nog een paar dagen en dan begint het "gewone" leventje weer. Leuk om steeds even weer iets van je te horen. Een heel gezegend 2008 liefs Sjanie