Bomaanslag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Rhonda Eikelboom - WaarBenJij.nu Bomaanslag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Rhonda Eikelboom - WaarBenJij.nu

Bomaanslag

Door: Rhonda

Blijf op de hoogte en volg Rhonda

11 Juni 2007 | Kenia, Nairobi

Denk ik veilig in Nairobi te zijn, besluit iemand om hier in Nairobi een bom af te laten gaan....Ik weet niet in hoeverre dit in het Nederlandse nieuws is, maar vanmorgen is er een bom aanslag geweest in het centrum van Nairobi. Een persoon is om het leven gekomen en zes anderen gewond geraakt. Met mij is alles oke en het enige wat ik er van merk is dat we beperkt zijn in waar we wel en niet heen mogen/ kunnen gaan.
Het is nog onduidelijk waarom deze aanslag is gepleegd en dus ook nog wat voor verdere consequenties dit heeft voor mij hier in Nairobi. Ik ben weer eens dankbaar dat mij niets is overkomen en mijn gedachten gaan uit naar de mensen die wel direct betrokken zijn geweest.

  • 11 Juni 2007 - 10:30

    Joke DeVos:

    Lieve Rhonda,

    Fijn dat het allemaal goed met je is. Heel veel sterkte. Ik hoop dat dit verder geen ernstige gevolgen voor je heeft. Godszegen.

  • 11 Juni 2007 - 19:53

    Dorien Otter:

    he rhonda,
    Fijn dat je nog heel bent!!!
    wat lijkt me dat eng!!!

  • 12 Juni 2007 - 17:48

    Marijke Prins:

    He Rhonda,
    Zo zie je maar, veiligheid is een relatief begrip. Gelukkig ben je nog heel. Succes daar. Groeten Marijke

  • 12 Juni 2007 - 21:37

    Jens & Sjanie:

    Hallo Rhonda,
    Hartelijke groet uit Brazilie.
    Geen goed bericht, maar goed dat je er goed van af bent gekomen. We wensen je God´s zegen en Zijn vrede toe.
    Jens & Sjanie

  • 13 Juni 2007 - 09:54

    Maria Burger:

    I can be calm and free of care on any shore,since God is there.

  • 14 Juni 2007 - 08:06

    Friend:

    i just want to say may Allah help u in the great work u doing

  • 14 Juni 2007 - 12:58

    Nicolette Silvis:

    Hoi Rhonda,

    Nee, in het Nederlandse nieuws was deze bomaanslag volgens mij niet. Maar toch. Weet iemand al wie hier iets mee wilde bereiken en waarom? Was het bij jullie in de buurt? Of op een plek waar jullie voor het werk zo nu en dan moeten zijn?
    Ja, het komt dan ineens wel letterlijk dichtbij...

    Nieuws: WIJNAND IS GESLAAGD!!! Joepie!

    Enne.... wees voorzichtig met oversteken. Liefs,
    Nicolette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rhonda

Ik werk als landen directeur voor Medair Somalia/ Somaliland. Wederom een uitdagende baan!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 80448

Voorgaande reizen:

08 Januari 2016 - 08 Januari 2016

Irak

01 Februari 2012 - 01 Oktober 2013

Somaliland

01 Juni 2010 - 30 Januari 2012

Darfur

12 December 2009 - 03 Januari 2010

Even terug...

01 Januari 2005 - 28 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: